سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

اینم یه شیرینکاری جدید

1391/9/12 13:19
نویسنده : مرضیه
231 بازدید
اشتراک گذاری

قربونت برم که هر لحظه یه شیرینکاری تازه انجام میدی

این روزها خیلی شیرین شدی و حسابی با کارهات من و بابائی رو سرگرم میکنی

 خب حالا جدیدا چه کارهائی میکنی

میشینی روی زمین و بعد همین طور که روی زمین نشستی دور خودت میچرخی و یه دور ٣٦٠ درجه میزنی جالبیش به این هست که وقتی یه چیزی دستت هست که میخواهیم از دستت بگیریم به جای اینکه مثل قبلنا چهار دست و پا فرار کنی و ببریش همین طور که توی دستت هست میچرخی تا ما نتونیم ازت بگیریمش

جدیدا خیلی بابائی رو به اسمش صدا میزنی مثلا دیروز که جمعه و بابائی خونه بود بعدازظهر خوابیده بودیم ولی من و تو تنها دراز کشیده بودیم و تو بازی میکردی که بعد از یه ١ ساعتی حوصلت سررفت و نشستی بالای سر بابائی و هی میگفتی علی علی ،علی علی تا بابائی پا شه و بهت نگاه کنه و وخیلی بامزه اینکه وقتی بابائی چشمهاش رو باز کرد تو با دستت توپت رو نشان میدادی و میخندیدی و ذوق میکردی ،آخه این روزها حسابی عاشق توپ بازی شدی ،یا یک دستت رو میگیریم و تو راه میری و به توپت لگد میزنی یا اینکه میشینیم و تو توپت رو با دستت پرتاپ میکنی دیشبم مامانی توپت رو میزد توی سرت که تو ریسه میرفتی از خنده

کلا این روزها عاشق این شدی که یکی باهات بازی کنه، و تو هم  غش غش میخندی

بازی هائی که این روزها تو رو سر وجد میاره:

من و بابائی هم حسابی باهات بازی میکنی بازی دو دو چی چی که قبل از اینکه انگشتهای من به زیرگلوت برسه تو سعی میکنی انگشتهام رو بگیری و سرت رو بچسبونی به سینه ات تا نتونم قلقلکت بدم

بغلت میکنم و میچسبونمت به خودم و فشارت میدم با هم بالا و پائین میشیم که تو این موقعها سرت رو میندازی به سمت عقب و من هی زیر گلوت رو بوس میکنم و تو ریسه میری و صدای خندت کل خونه رو برمیداره و زندگیمون رو  از این رو به اون رو میکنه

عاشق اینی که یکی بهت بگه الان میگیرمت الان میخورمت و تو با سرعت برق چهار دست و پا فرار میکنی و میری توی بغل یکی و میخوای خودت رو قایم کنی و حسابی ذوق میکنی و میخندی

خدا رو شکر این روزها خودت هم یاد گرفتی که با خودت بازی کنی مثلا درکمد تلویزیون رو هی باز و بسته میکنی و وسایلش رو میاری بیرون و دوباره میذاری سرجاش

یه ماشین کوچولو داری که دستت رو میذاری روش و باهاش دور خونه رو میچرخی و خودت رو سرگرم میکنی ولی توپت جدیدا خیلی برات جذاب شده

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
11 آذر 91 12:00
سلام عزیزم4چقد شما خوشگل و ماهی وبلاگتم مثله خودت ماهه بوسسسسسسسسسسسس