سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

اولین قدم دخترم به تنهائی

1391/9/12 11:45
نویسنده : مرضیه
186 بازدید
اشتراک گذاری

چقدر توی ماهگرد یازدهم من و بابائی رو ذوق زده کردی

baby35.gif

 

دیروز که جمعه دهم آذر بود دخترم برای اولین بار اولین قدمش رو به تنهائی برداشت و راه رفت ،البته هنوز بیشتر از یکی دو قدم نمیتونی برداری ولی نمیدونی که من و بابائی چه احساس خوشایند و لذت بخشی داشتیم از اینکه دخترمون خودش دیگه میتونه اولین قدمهاش رو برداره

البته من چند روز قبل هم ذوق زده شده بودم آخه دیدم تو خودت دست روی زمین میزاری و رو پاهات بلند میشی یعنی خودت از حالت نشسته میتونی پاشی وایستی ولی وقتی بابابزرگ و بابائی ذوق من رو دیدن گفتن سنا چند روزی میشه که میتونه این کارو بکنه ولی من متوجه نشده بودم کلی تعجب کردم آخه من معمولا اولین کسی هستم که اولین کارت رو میبینم ولی چه طور متوجه این حرکت جدیدت نشده بودم اون هم این کار خیلی مهم رو

 خیلی خوشحالیم از اینکه دخترمون داره روز به روز توانائیهاش بیشتر شکوفا میشه، و من و با بابائی از داشتن دختری با این همه استعداد خدا رو شکر میکنیم و بهش افتخار میکنیم

سنا جونم مامانی من و بابائی عاشق لحظه به لحظه هاتیم و وجود تو رنگ و بوئی به زندگی ما بخشیده که غیر از من و بابائی هیچ کس درک نمیکنه

دوست داریم دختر زیبا و مهربانم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)