سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 12 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

وای خدا بخورم این قند عسل رو

1391/9/19 14:26
نویسنده : مرضیه
386 بازدید
اشتراک گذاری

Baby Cute

وای قربون دخترم برم که چند روزه یاد گرفته باهامون دالی موشه میکنه

میره پشت پشتی میشینه و بعد سرش رو میاره بیرون تا ما بهش بگیم دالی موشه و اون دوباره سرش رو میکنه پشت پشتی و ادامه ماجرا

چقدر من و بابائی یاهاش بازی میکنیم

دیروز من توی اتاق بودم ودر بسته بود بابائی بغلت کرده بود و میومد توی با پات میزد به در اتاق و فرار میکرد و تو وقتی بابائی میدوید و فرار میکرد توی بغل بابائی غش میکردی از خنده

بعد من اومدم بیرون و گذاشتم دنبالتون

قربونت برم که عاشق بازیهای هیجانی هستی و این موقع ها ریسه میری از خنده

یک کار بامزه دیگه هم که یاد گرفته اینه که وقتی میخواد بهت بگه بیا دستش رو به سمتت باز و بسته میکنه یعنی بیا

 وای این موقع ها آدم دلش میخواد درسته قورتت بده

یه موقع هائی اینقدر خودت رو لوس میکنی که به بابائی میگم الان پا میشم این دخملی رو گاز گازی میکنم آخه از بس شیرین و خوردنی میشی تو مامان

جدیدا یاد گرفتی که جیغ بزنی و چون بلد نیستی خیلی خنده دار میشی این موقع ها

الان هم کنار مامانی وایسادی و میخوای بیای روی صندلی و چون نمیتونی داری جیغ میزنی که خیلی با آرامش فقط دهنت رو باز میکنی و از ته حلقت صدا از خودت درمیاری

به قول بابائی کمپوت نازی تو دختر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)