سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

سنا خانم یه ماه بزرگتر شد

1391/6/20 14:06
نویسنده : مرضیه
203 بازدید
اشتراک گذاری

hoeraani.gif

گل دخترم امروز 8 ماهش تموم شد و امروز وارد 9 ماهگیش میشه

 

ني ني شكلك

گل زندگی ما چقدر این روزهای شیرین زود در حال گذر هستن با اینکه نگهداری از تو این روزها خیلی سخته اما شیرین و سراسر هیجانه

دخترم یه کار جدید میکنه و با شنیدن اهنگ شروع به دست زدن میکنه اما با مزه بودنش به اینه که دستهاش مشت هست و بهم میزنه و با ذوق به ما نگاه میکنه که تشویقش کنیم 65.gif

 

وای دلم میخواست این لحظه های ناب و بکر رو میتونستم ازت فیلم بگیرم ولی تو تا دوربین رو میبینی دست میکشی و دنبال دوربین میای

نفس مادر خیلی دوست دارم بعضی وقتها اینقدر توی بغلم فشارت میدم ولی بازم دلم سیر نمیشه

نمیدونم چی بنویسم تا اوج احساسم رو بیان کنم واقعا چیزی پیدا نمیکنم چون خالصانه ترین احساسی رو که داشتم تا حالا نسبت به تو بوده ،به توئی که بیشتر از احساس نیاز تو به من، من به تو نیازمندم

نیازمند لبخندهای زیبایت ؛گذاشتن دستهایت برروی سینه من هنگام شیر خوردن و خوابیدنت

آرامشی که توی خواب داری و وقتی نگات میکنم یاد فرشته ها میفتم153.gifلمس کردن صورتم وقتی داری شیر میخوری و میخوای باهام بازی کنی ،دست تو دهن کردنت و هزاران هزار کارهای شیرین و بامزت

دست دراز کردنت که بغلم کن و ذوق از اینکه دستهات رو فشار میدم تا کولر و چراغها رو روشن کنی

صبح که پا میشی از من بالا میری و اگر پشتم رو بهت بکنم موهام رو میکشی و میای اونطرف و صورتت رو نزدیک صورتم میاری ناز میکنی تا بغلت کنم

عاشقانه این لحظاتت رو میپرستم زیباترین هدیه زندگی من

 

 Geboorte202206.gif

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

ني ني شكلك
16 شهریور 91 12:36
در پاسخ به سوالتون : شما در قسمت موضوعات ني ني شكلك به " baby ناز" مراجعه كنيد.
باران قلنبه
19 شهریور 91 12:13
سنا جونی سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival لینک مستقیم جشنواره تو وبم هست یه دقیقه بیشتر طول نمی کشه من نیاز دارم به رای شما عجله کنین زیاد وقت نمونده منتظرمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا