سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

سنا و بی بی انیشتین

1391/6/20 12:50
نویسنده : مرضیه
227 بازدید
اشتراک گذاری

سنا گلی حسابی عاشق بی بی انیشتین هست و وقتی براش میذارم حسابی نگاه میکنه مثل حالا که اگه بتونم ازت عکس میگیرم که جذب دیدن صحنه هاش هستی و چقدر عروسکهاش رو دوست داری و براشون ذوق میکنی و کلی هم با آهنگهاش نی نای نای میکنی

وای نه همین که دوربین رو دست مامان دیدی با اینکه من با کلی احتیاط اینکارو کردم راه افتادی و اومدی پیش من که دوربین رو بگیری حالا هم کنار صندلی من نشستی و نگاه میکنی

چقدر دوست داشتم از اون حالتت عکس میگرفتم روی بالش من دست گذاشته بودی و به حالت چهار دست و پا داشتی با دقت بی بی انیشتین رو نگاه میکردی

قربونت برم که با این چشمهای کنجکاوت با دقت به تصویرها نگاه میکنی

04

من عاشق این چشمهاتم که همه رو مسحور خودش میکنه و ازشون شیطنت و وروجکی میباره

دلم میخواد الان بیام و بچلونمت تا دلم آروم بگیره آخه خیلی خوردنی هستی نفس مادر فدات بشم من عشق من

دست بابائی درد نکنه که زحمت کشید و توی نت کلی گشت و تونست تمام قسمتهاش رو پیدا کنه و برای دخترم دانلود کنه

حالا هم داره برای دخترم یی بی برینی دانلود میکنه آخه بابائی خیلی دخملش رو دوست داره و عصرها با اینکه وقتی از سر کار برمیگرده خسته هست ولی کلی با دخترش بازی میکنه و عاشق دخترش هست این خنده های تو و ذوقهات هست که خستگی بابائی رو بیرون میکنه

تو هم عاشق بابائی هستی و وقتی صدای کلید رو توی در میشنوی اگه داشته باشی شیر بخوری سرت رو جدا میکنی و چشمت به در تا بابائی رو ببینی و همین که دیدیش خودت رو از بغل من پائین میندازی تا بری سمتش و وقتی بابائی میره تا لباسش رو عوض کنه و بیاد پیشت گریه کنان دنبالش میری تا بغلت کنه و حسابی دلبری میکنی برای بابائی

با همه دوست داشتن بابائی ولی دخمل نازم فقط توی بغل مامانی با شیر میخوابه و موقع خواب فقط مامانش رو میخواد و موقع بیرون رفتن فقط بابائیش رو و بغل هیچکس حتی مامانیش نمیره و همین که از در خونه بیرون میایم توی راه پله ها از خوشحالی حسابی آواز میخونه و من و بابائی رو میخندونه این دخملی هم مثل مامان و بابش عشق بیرون رفتنه 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)