سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

اولین مروارید سنا

1391/7/1 14:14
نویسنده : مرضیه
280 بازدید
اشتراک گذاری

وای اینقدر ذوق زده شدم داشتم باهات بازی میکردم و تو داشتی میخندیدی و من به نظرم دیدم که یه نقطه سفید روی لثه ات دیدم و وقتی دست کشیدم وای باورم نمیشد اولین مروارید روی لثه دخترم تنجه زده بود

کلی ذوق زده شدم و زنگ زدم به بابائی و بهش از طرف تو گفتم که برات یه نون بخره آخه دیگه نون خور بابائی شدم و اونم کلی ذوق زده شد

بعد هم زنگ زدیم به مامان بزرگ که نبود به بابا بزرگ گفتیم و اونم کلی تبریک به دخترم گفت که میخواست گوشی تلفن رو بخوره

پس ساعت ١١:٣٥ دقیقه مامانی متوجه اولین دندون سنا کوچولو شد

وای چقدر خوشحالم معلوم نیست دخترم چقدر درد کشیده قربون دخترم برم و هیچ وقت درد کشیدن و سختی کشیدنش رو نبینم

گلم بعد از یک روز دیدم دخترم دو تا مروارید داره نه یکی و داره با هم بالا میاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

هاله
9 شهریور 91 13:40
مبارکت باشه فسقلش