سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

اولین پیک نیک 3 نفره

1391/7/1 15:10
نویسنده : مرضیه
253 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز دوشنبه که تعطیل به خاطر مبعث بود ما اولین پیک نیک ٣ نفرمون رو رفتیم

 

 صبح ساعت ٨:٣٠ راه افتادیم و رفتیم سپیدان نشستیم صبحانه خوردیم و بعدش یه سرسره بود که بابائی با دخترش سوارش شد و دخترشو برد سرسره سواری

بعدش هم رفتیم آبشار مارگون و چون آفتاب بود و نمیخواستیم صورت گلمون بسوزه یه کلاه خوشگل همونجا براش خریدیم

اینم سنا خانم کنار آبشار

02

 

بعد هم رفتیم یه جائی نزدیک آبشار مارگون که خیلی دنج و خلوت بود با بابائی جوجه کباب درست کردیم و خوردیم و اینم عکس وقتی که دخملی بعد ناهار بیدار شد

نی نی و باباش

03

و اما شکار لحظه های دیروز

05

 

راستی این کارو هم جدیدا انجام میدی که مامانی عاشقشه

لب پائینت رو میبری داخل و با لثه بالائیت روش فشار میدی

قربونت برم با این عادت جدیدت06

 

من عاشق اینم هستم که تو تا یه مدتی زبونک بندازی ولی بابائی میگه کارهای بد یاد این دخملی نده ولی اونروز من زبونم رو درآورده بودم و تو تکرار کردی و من چقدر ذوق کردم و با اینکه بابائی میگفت چرا ولی میگفت اینکارو خیلی قشنگ انجام میده و ذوق میکرد (آخه با مزه اینکارو میکردی) فدای تو عسلم

راستی دیروز ١٧٠ روزگی دخترم هم بود ١٠ روزه دیگه دخترم ٦ ماهش تموم میشه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)