سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

امسال و روز مادر

1391/2/25 14:46
نویسنده : مرضیه
178 بازدید
اشتراک گذاری

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/card_postal_rooze_madar_en/12142259928.jpg

 

دختر نازم امسال برای مامانی روز مادر خیلی متفاوت هست و کلی برام معنا داره

آخه امسال اولین سالی هست که من یه جوجوی ناز تو بغلم دارم و وقتی به چهره اش نگاه میکنم همه خستگی شب زنده داری هام برای شیر دادن بهش یادم میره

عزیز دلم تو بزرگترین هدیه خدا به ما هستی ،چقدر دوست دارم ،چقدر برام عزیزی

سنای معصوم و پاک من چهره زیبایت تمام دلتنگی های مادر رو با خنده جایگزین میکنه

چقدر این روزهایت را دوست دارم که تمام مدت شیر خوردن چشمهایت را به من میدوزی و دستهای کوچکت انگشتان مادر را میطلبد تا آرامش حضور مادر را با تمام وجود احساس کنی

این احساس نیازت به آغوشم چقدر مادر را مست و سرخوش میکند و در واقع به این فکر میکنم که من بیشتر به این نیازت نیازمندم

کارت پستال خیلی جدید روز مادر

عسلم ،شیرینی وجودت تمام سختی های زندگی مادر را شیرین میکند

با همین صداهای کم و محدود تمام سکوت های تنهائی مادر را میشکنی و این دست و پا زدن هایت برای من بال خیال وذوق های مادر را به پرواز در می آورد

گلم امیدوارم که عمرت نه به کوتاهی عمر گل ولی به زیبائی گل باشد

در این زمان که خوابیده ای به سان فرشته ای پاک و معصوم چنان آرامشی داری که اشک به چشمان مادر مینشیند و خدا را شکر میکند

در این روز با تمام وجودم فریاد میزنم که عزیزم نفسم عمرم زندگیم

دوستت دارم   

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/card_postal_rooze_madar_en/1214225992mod3.jpg

 

http://www.radsms.com/wp-content/gallery/card_postal_rooze_madar_en/12.jpg

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)