سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

دلتنگی مامانی

1390/5/29 14:39
نویسنده : مرضیه
235 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل مامان

چه وقته که به وبلاگ نی نی سر نزدم خیلی سرحال نبوده مامانی ولی تا دلت بخواد باهات حرف زدم عسلم

بابائی هم کلی وقتها با نی نی حرف میزنه و با نی نی قربون صدقه مامان نی نی هم میره ،آخه بابائی من وتو رو خیلی دوست داره(یواشکی مامانی هم خیلی بابائی و نی نیش رو دوست داره)

پنج شنبه 10 ماه رمضان ختم قرآنی که از طرف نی نی هدیه به امام زمان کرده بودم تمام شد خیلی دوست داشتم اونروز اومده بودم و کلی برات حرف زده بودم ولی نشد(روز وفات حضرت خدیجه(س))

مامانی اولین ختم قرآن دوره بارداریش رو هدیه نی نی گولو به آقا نیت کرد

آخه میدونه که نی نی هم عاشق آقاست مثل من و بابائی و قلب کوچولوش برای ائمه می تپه ،مامانی یه شب بعد احیا بابائی کلی برای نی نی حرف زد گفت که همه زندگی من و مامانی از لطف اون مهربوناست ،گفت که باید نی نی هم عاشق باشه آخه قلب من و بابائی هم برای اونها پر میزنه ،باید سرباز اونها باشه وتمام عمر شکرگذار که محبت اونها رو تو دلش داره

من و بابائی تو همه مجلس هائی که میریم برا نی نی مون دعا میکنیم که محبت اهلبیت روز به روز تو دلش زیادتر بشه

مامانی من و بابائی خیلی دوست داریم عسلکم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مادر کوثر
6 مهر 90 17:09
وای این نی نیه خوشگل چیه؟؟؟؟