سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

سونوی جدید

1390/5/29 14:52
نویسنده : مرضیه
292 بازدید
اشتراک گذاری

وای نخودچی مامان چقدر امروز ذوق زده هستم آخه اگه بشه دوباره میخوام امروز برم نی نی رو ببینم

قراره دائی علیرضا بعدازظهر برای مامانی وقت بگیره تا بره نی نی گولوش رو ببینه ،تازه میخوایم سی دی هم بگیریم تا برای اولین بار بابائی هم بتونه تو کلوچه رو ببینه

تازه فکر کنم امروز معلوم بشه که تو وروجک دخمل طلائی یا پسمل عسلی؟متفکر

الهی مامان به قربونت بره ،اونروز با بابائی رفتیم برات کتاب لالائی 14 معصوم خریدیم تا من از حالا برای نی نی لالائی بخونمخواب

تا عصر من همین طور استرس دارم که تو رو ببینم گل ماماننگران

خبرها رو تو اولین فرصت برات میزارم ناز مامان

راستی یه خبر خیلی مهم خوش به حال بابائی و دائی میگفتن که خواب تو رو دیدن که ناز و خوشگل و مامانی بودی فدات بشه مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دنیای زیبا
29 مرداد 90 14:55
سلام وبلاگ دنیای زیبا(زیباساز وبلاگ) با انواع متنوعی از شکلک و زیباساز در انتظار نگاه زیبای شماست.لطفا اگر لینک کردید اطلاع دهید تا ما هم شما را لینک کنیم.
بهارک
29 مرداد 90 15:27
سلام..طراحي عكس وقالب وبلاگ..خوشحال ميشم سر بزنيد..ممنون ميشم مارا با اسم طراحي عكس وقالب وبلاگ لينك كنيد..