سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

دخترم 8 مرواریدی شد

1391/9/14 13:02
نویسنده : مرضیه
207 بازدید
اشتراک گذاری

انار دونه دونه
بچه اي دارم دردونه
قشنگه مهربونه
انار دونه دونه
سه چهار روزه كه بچه ام
گرفتار دندونه
انار دونه دونه
توي دهان بچه ام
يه گل زده جوونه
گل نگو مرواريده
مثل طلا سفيده
هيچ كس از اين قشنگ تر
جواهري نديده

❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

عزیز دلم گل مامانی توی سفر مشهد دیدم که دخترم هشتمین مرواریدش هم جوونه زده

خیلی بامزه بود وقتی نیش دندونت رو دیدم یه دفعه توی دلم گفتم فکر کنم این دخملی ما اینقدر که عجله برای دندون درآوردن داره فکر توی جشن تفلدش یه ست دندون کامل توی دهنش باشه❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

دخترم مروارید جدیدت مبارک

میگم این دخملی ما جون نمیگیره و وزن اضافه نمیکنه آخه تا میاد خوب بخوره و وزن بگیره یه دندون جدید درمیاره و چند روزی بد غذا میشه

از شیطونی هم که دست کمی از پسرها نداری اونروز داشتی از تشک بادی که تکیه دادیم به مبل بزرگمون تا تو ازش بالا نری بالا میرفتی و چقدر من و بابائی ازت خندیدیم آخه دیگه از دیوار راست هم بالا رفتی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)