سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

دخترم 9 ماهه شد

1391/7/10 1:47
نویسنده : مرضیه
245 بازدید
اشتراک گذاری

الان که دارم این مطلب رو برات مینویسم ساعت ١ :٣٠ نیمه شبه و دو ساعتی میشه که دخترم ٩ ماهه شده

خدیا چقدر زود گذشت از شنیدن اولین صدای گریه تو ، از اولین لحظه ای که تو در آغوشم جای گرفتی و من مادرانه می پرستیدمت

چقدر در این لحظات که توی در آغوش فرشته ها به خواب رفته ای من دلتنگ ٩ ماه پیش شدم زمانی نه چندان دور ولی با تغییراتی بس عجیب و با شتاب

دیر زمانی نمی گذرد تو نوزادی بودی به شدت وابسته به من حالا روز به روز بزرگ میوی و من هر روز بیشتر چهره یک دختر ناز و زیبا را در چهره معصومن میبینم

با نوشتن این مطالب اینقدر دلتنگت شدم که دوست دارم در آغوش بگیرمت و تمام وجودت را غرق بوسه کنم

در آغوش بفشارمت تا این قلبم که در عشق به تو تند تند می تپد آرام بگیرد

دخترکم در این روز که تو ٩ ماهه شدی به روزی می اندیشم که تو ٩ ساله میشوی و دختری به تمام معنا سنا، نور ، روشنائی

 دختری با حجاب و عفاف و معصوم چون گلهای پاک و خوشبو

دخترم برایت آرزومند ٩٠٠ سال زندگی زیبا هستم

باز هم در این ساعات شبانه که تو در خواب نازی مادرانه می ستایمت

دخترکم عزیزکم یگانه ام  بی هیچ حرفی و کلامی تنها می توانم بگویم می پرستمت چون آیتی از آیات بی مثال آفریدگارم هستی

پس از ته وجود به فریاد می آیم که دوستت دارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)