سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

تاخیر در نوشتن

1391/6/25 11:41
نویسنده : مرضیه
192 بازدید
اشتراک گذاری

دخترکم سنا جون مامانی ببخشید مدتهاست که نتونستم توی وبلاگت مطلب بذارم آخه نتمون قطع شده بود و من دسترسی به نت نداشتم تا برات مطلب بذارم

Sorry graphics, sorry scraps, sorry comments, sorry glitter graphics

 

ولی یکم تنبلی از خودم هم بود آخه کاش مطالب رو بر اساس تاریخ توی ورد تایپ کرده بودم تا بعد وارد وبلاگت میکردم و تاریخ ها از دستم نمیرفت چون تو کلی پیشرفت کردی و من همه تاریخ ها رو یادم نمونده

واقعیت دیگه اینکه این روزها اینقدر وروجک و شیطون شدی که من وقت سر کامپیوتر اومدن پیدا نمیکنم حالا هم که تازه از خواب بیدار شدی و داشتی با اسباب بازیهات بازی میکردی داری چهار ست و پا به سمت من میای و حالا که رسیدی داری از صندلی کامپیوتر بالا میای تا خودت رو به من برسونی

چقدر این روزها به صبر و بردباری نیاز داری تو حسابی شیطون شدی و باید تمام مدت دنبالت باشم که به خودت آسیب نرسونی و یه سختی دیگه هم اینکه تو دوست داری تمام مدت پیش مامانی باشی و اگه من توی آشپزخونه برم میای دنبالم و چون جلوی در پشتی گذاشتیم تو حسابی شاکی میشی و گریه میکنی که پیش من بیای

عزیز دلم سنای زندگیم تو همه عشق من و بابائی به زندگی هستی

چقدر دلم میسوزه روز آخر قبل از این مطلب برات یه متن بلند نوشتم که نمیدونم چی شد و ارسال به وبلاگت نشد چقدر دلم سوخت چون کلی برات دردل کرده بودم حالا بابائی پیشنهاد کرده که اول توی ورد تایپ کنم و بعد اینجا بیارم

چقدر حرف دارم برات بزنم خدا کنه بتونم امروز کلی وبلاگت مرتب کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

طاهره مامان امیرعلی
9 شهریور 91 13:12
سلام.وبلاگتون مثل همیشه زیبا و قشنگه،تبریک میگم بهتون.امیرعلیه من تو جشنواره ی آتلیه سها شرکت کرده و به رای شما شدیدا احتیج داره.اگه به وبلاگش سر بزنین یه پست گذاشتم که آدرس جشنواره است اگر روش کلیک کنین مستقیم به سایت جشنواره میره.اسم پسملیه من امیرعلی مرادیان هست.بهش رای بدین و مارو خوشحال کنین.امیدوارم بتونم لطفتونو جبران کنم.
باران قلنبه
9 شهریور 91 13:22
سلام عزیزم خوشحال می شم به وب دخمل منم بیاین. دخملم باران مظفری توی مسابقه جشنواره رمضان 91 آتلیه سها شرکت کرده اگه می شه به سایت آتلیه سها بروید و در قسمت جشنواره رمضان به دخترم رای 5 بدهید .این جشنواره تا اول مهر مهلت داره. آدرس سایت آتلیه سها: Soha.torgheh.ir/festival یا به لینکش تو قسمت لینکهای وبم مراجعه کنید.مرسییییییییییییییییییییی. یادتون نره منتظرماااااااااااااااااااا