سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

واکسن دو ماهگی سنا

1390/12/23 17:44
نویسنده : مرضیه
268 بازدید
اشتراک گذاری

روز شنبه 13 اسفند با بابابزرگ و مامان بزرگ رفتیم واکسن دو ماهگی دخترم رو زدیم

قربون دخترم برم که اینقدر صبور هست البته موقع آمپول حسابی گریه کرد و درمانگاه رو سرش گذاشت و دل مامان و آتیش زد اشک تو چشمام جمع شده بود عزیز دلم کلی دردش اومد بازم خدا رو شکر قبلش بهت استامینوفن داده بودم و بعدش هم با خوردن شیر خوابت برد و من اومدم خونه مامانی اینها تا اگه خیلی بی قراری کردی کمکم باشن که خدا رو شکر خیلی اذیت نکردی

اینم عکس از اونروزت هست که بعد از واکسنت و خوابت ازت گرفتم

عزیزم چقدر تو ماهی

این لحظه ها آدم دلش میخواد بغلت کنه و بچلونتت توی بغلش

ببخش که پست ها بر اساس تاریخ پشت سر هم نیستن ،آخه بعضی مواقع وقت نمی کنم برات به موقع پست بذارم و با تاخیر همراهروز واکسن

این دو تا عکس هم شکار لحظه هاست و کلی مامانی باهاش ذوق زده میشه آخه تو انگار می خوای شنا بری

این مرحله به مرحله

واکسن

13 اسفند

اینجا هم که دیگه خسته شدی و چه ناز لالا کردی

لا لا لا لا لا لائی لا لا لا لا لا لائی

واکسن

ببخشید که لباسات اینقدر نامرتب آخه من وقتی بردمت برا واکسن سرهمی تنت کرده بودم و بعد از واکسن تو اینقدر بی تابی میکردی که من مجبور شدم همین طوری یه شلوار تنت کنم و توی خونه هم به خاطر اینکه پات درد نگیره لباست رو عوض نکردیم

 

راستی

وزن تولد:3330                         وزن دو ماهگی:5100

قد تولد:49                             قد دو ماهگی: 58

دور سر:36                              دور سر:38

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
23 اسفند 90 17:48
یه سوزن دو سوزن سه سوزن دوستت دارم بزار همه بسوزن.