سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 6 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

خرید عید سنا جوجو

1390/12/23 17:58
نویسنده : مرضیه
1,476 بازدید
اشتراک گذاری

دخترم نفس من و بابا

دیشب و پریشب رفتیم برا سنا جونم خرید عید ،با اینکه سخت بود و دست من و بابائی افتاد ولی با خودمون بردیمش برا خرید

آخه من اگه سنا جوجوم رو با خودم نبرم همش دلم تو خونه هست و آروم و قرار ندارم

کلی چیزهای خوشمل برای کلوچمون خریدیم

چندتا سرهمی و یه بلرسوت و یه لباس که من فکر نکنم برا عیدش اندازش باشه

وای که من و بابائی چقدر ذوق می کنیم برا نی نی خرید میکنیم

وای تازه از تاپ لاین اون مدلی رو که هروقت میومدم تو نت دلم براش قنج میرفت رو خریدم البته فکر کنم بدرد تابستون دخترم بخوره آخه سایز کوچیکش رو نداشت

این عکس رو میگم گل مامانوای کی میشه این لباس رو تن تو ببینم گلم

خب حالا میخوام برات عکس بقیه خریدهات رو بذارم

اول از همه سرهمی ها رو میذارمروی جوراب هاش حای پای آقا شیر مونده

اینم یه سرهمی ناز دیگه

افکر نکنم تو عید اندازت بشه

خب حالا بریم سراغ بلرسوت کوچول موچول دخترمقربون دخترم با این لباساش

خب اینم یه سری خرده ریزه که دخملی رو باهاش خوشگل می کنیمچقدر سنا با روسری ناز میشه

اینم تاپ لاین چتری دخترم

خرید از پاساژ ولیعصر

اینم یه شلوار که قبلا از چی پی برای دخترم خریدیم و فکر کنم که توی عید اندازش بشه

چی پی

اینم چن تا بادی برای تابستون دخترم که همین جور تکی تنش کنمبادی از چی پی

آخه عسل مامان عاشق لباسهای حلقه ای و آزاد هست

قربونش برم که با این لباسا چه فرشته ای میشه گل من

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان طاها
23 اسفند 90 17:30
یه سوزن دو سوزن سه سوزن دوستت دارم بزار همه بسوزن.