سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه سن داره

فندقی مامان و بابا

دوباره با سنا یه آتلیه کوچیک برای خودمون راه انداختیم

1392/2/11 13:17
نویسنده : مرضیه
406 بازدید
اشتراک گذاری

خیلی دوست دارم مامانی

امروز روز مادره و از تو ممنونم که این واژه رو تو به من تقدیم کردی

و حالا عکسهای دخترم بدون هیچ حرفی

1

2

این عکس رو خودم خیلی دوسش دارم

1

اینم یه خنده زورکی

آخه تی وی داشت یه آهنگ غمگین پخش میکرد و تو شروع کردی به اون کار خنده دار یعنی شروع میکنی به مویه کردن مثل کسی که داره گریه میکنه و من بهت گفتم سنا مامان بخند خب نتیجه اش هم عکس پائینی میشه دیگه

4

5

6

8

اینم سنا عروسکی با موهای  فرفری

1

2

2

اینم سنا خانم که عاشق این کیف پر از لاک مامانی هست

2

3

حالا برو ادامه مطلب تا سوپرایزت کنم

 

این عکسها رو موقعی که 6 ماهت بود با کمک زینب خاله فریبا گرفتیم

مامانی کلی غصم گرفت چقدر توپولی بودی ولی کچل بودیا

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

1

2

3

4

5

6

7

1

3

8

1

3

6

2

5

1

چون وقت ندارم فقط به عکسها بسنده کردم

ولی ژستهات واقعا خنده داره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مهربان
11 خرداد 92 11:23
ای جانممممممممممممممممم خاله میخوای چیکار کنی ؟؟؟؟؟به منم لاک میدی مرضیه جان عالیه عکسهایی که از دخملی انداختی خیلی خوب شدن واقعا عکاسی از بچه حوصله زیادی میخواد
مامی رادوین
12 خرداد 92 14:38
ماشا الله خیلییی دخت ناز و تو دل برو هست.خدا براتون نگهش داره