سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

اینم از دندون ششم

1391/7/17 14:11
نویسنده : مرضیه
228 بازدید
اشتراک گذاری

امروز ١٧ مهر هست و ششمین دندون سنا خانم هم داره درمیاد

حالا دو تای پائین و وسط و چهار تای جلوئی بالا کامل شد

خب الان اصلا خوشحال نیستم و یه طورائی دلم گرفته ،اشک به چشمام نشست و دوست داشتم که منم باهات های های گریه کنم

آخه این دندون های جدیدت اذیتت میکنن و تو چه گریه و ناله ای میکنی

داشتی شیر میخوردی که بخوابی اما یکباره شروع کردی به گریه و جیغ ،حتی با شیر هم آروم نمیشدی ،وقتی دقت کردم دیدم که یه دندون دیگه هم جوونه زده

با کلی ناز و نوازش و شیر دادن بالاخره خوابیدی ولی هر از چند گاهی ناله میکنی

چقدر دل مامانی پر غم شد وقتی بی تابی های تو رو دید ،با اینکه الان خوابی ولی مامانی نگران مراقبت هست که دوباره درد به سراغت نیاد کاش که دیگه اذیت نشی

الهی همه درد و بلاهای دخترم سر من بیاد ،تو به این نازی و لطیفی چه طور طاقت درد رو داری

جگر گوشه ام با هر ناله تو قلب مامان یه زخم برمیداره

کاش میتونستم برات کاری کنم

الهی بمیرم که درد کشیدنت رو نبینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)