سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 13 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

تفریح آخرین جمعه قبل از ماه رمضان

1390/5/8 13:28
نویسنده : مرضیه
218 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی قربونت برم چقده دلم واست تنگ شده

امروز طبق حساب خاله دکمل ١٧ هفته و ٤ روز هستی که رفتی تو دل مامانی

دیروز با بابا جون و مامان جون و دائی علیرضا و بابائی رفتیم تفریح ،آخه مامانی نزدیک ماه رمضونه،تازه بابائی امروز هم روزه هست

تفریح خیلی خوش گذشت نزدیک قلات یه جای دنج و خلوت و تا دلت بخواد خنک ناهار هم مامان جون برامون پلو درست کرده بود و جوجه کباب هم آوردیم اونجا درست کردیم

بابائی و دائی علیرضا آتیش درست کردند و جوجه رو زدیم سر سیخ،بعدش سیب زمینی زیر آتیش کردیم و بعد که برشته شد خوردیم

خیلی حال داد

دوست داشتم عکس گرفته بودیم و برا نی نی میذاشتم ولی چه حیف که دوربین شارژ نداشت .جات خالی کاش تو هم بودی و میدیدی

عیب نداره مامانی تو هم که اومدی کلی میریم تفریح

این روزها مامانی کلی حالش بهتر شده ولی یه کوچمولو سلما خورده و هی عطسه میکنه فکر کنم تو هم تو دل مامانی هی می افتی بالا و پائین

قربون اون تکون هات بره مامانی

نخودچی من کی من تکون هات و احساس میکنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)