سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 3 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

سنا موهاش کوتاه شد

1392/2/10 10:59
نویسنده : مرضیه
212 بازدید
اشتراک گذاری

روز ٥ شنبه ١٥ فروردین ظهر ساعت ١ بود که رفتیم آرایشگاه هنگامه و موهای دخمل نازم رو کوتاه کردیم

باورم نمیشد که تو اینقدر آروم بشینی تا موهات رو کوتاه کنیم

بابائی دم در منتظر بود که من رفتم داخل سوال کنم که موی کوچولوی من رو کوتاه میکنن که گفت اگه آروم بشینه

گفتم سابقه خوبی نداره

گفت براش پیشبند میبندم اگر گریه نکرد کوتاه میکنم وای تو اینقدر خانم نشسته بودی که من ذوق مرگ شدم فکر کنم آینه ها و عکسها برات خیلی جذاب بود

وقتی بهات اومدم بیرون بابائی خنده اش گرفته بود آخه من از بس هول بودم که تا تو ساکت نشستی موهات کوتاه بشه جرات نکردم بیام بیرون و به بابائی بگم که دارن موهات رو کوتاه میکنن

بابائی هم باورش نمیشد که به این سرعت موهات رو کوتاه کرده باشن

اینم عکسهای دخترم قبل و بعد از آرایشگاه

قبل از آرایشگاه

واقعا که موهات خیلی نامرتب شده بود ولی ما به خاطر سابقه بد آرومیت دلمون نمیخواست دوباره اذیتت کنیم

1

23

و این هم سنا خانم بعد از آرایشگاه

البته ایشون نمیشینن که ازشون عکس بگیریم

فکرم نکنی که موهات رو شونه نکردم بنده شونه کردم ولی شما موقع بالا رفتن از مبل و گذاشتن سرت روی مبل برای بالا رفتن نامرتبشون کردی

اون شب خیلی شیطونی کردی که من چون از عکسها و ژستهات خوشم اومد همرو برات میذارم

1

2

3

4

5

3

قربون دختر شیطونم برم که حسابی از من و بابائی دل میبره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)