سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 4 ماه و 5 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

خب اینم دلیل این همه مدت غیبتم

1392/2/4 18:03
نویسنده : مرضیه
248 بازدید
اشتراک گذاری

داشتم برای دختر نازم تقویم طراحی میکردم

این تقویم رومیزی که برای خونه خودمون طراحی کردم

این کاورش

01

اینم فصل بهار:

فروردین:

02

اردیبهشت:

03

خرداد:

4

 

تابستون

تیر:

05

مرداد:

6

شهریور:

7

 

پائیز

مهر:

8

آبان:

9

آذر:

9

 

زمستون

اینم ماه خاطره شیرین زندگی ما "دی":

برگه یادبود تولد سنا:

10

دی:

11

بهمن :

12

اسفند:

12

خب اینم از تقویم سال 92 خونه ما که هدیه کوچولو از طرف مامانی برای سنا خانم

اینم بگم که تو خیلی دوسش داشتی چون دیروز که بردیم چاپش کنیم تو کلی ذوق خودت و عکسهات رو میکردی و توی صحافی که دیگه از بس براشون تلاش کردی دادیم دستت ولی وقتی میخواستیم تحویلشون بدیم تو طوری برای گرفتنشون گریه کردی و به سق و دق افتادی که من و بابائی ماتمون برده بود

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان ساجده
4 اردیبهشت 92 18:49
ماشاالله خیلی نازه خدا براتون نگهش داره
مامان امیرعطا
10 اردیبهشت 92 17:59
سلام مامان سنا خانوم.خدا حفظ کنه نی نی تونو. 1سوال داشتم چطور تقویم دخملی رو طراحی کردین؟ از چه سایتی برای ادیت استفاده کردین؟لطفا بگین . به سایت پسملی من هم سر بزنین. خوشحال میشیم.



سلام عزیزم از سایت خاصی ادیت نکردم با فتوشاپ خودم طراحی کردم