سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

سنا و نمایشگاه اسباب بازی

1392/6/9 17:27
نویسنده : مرضیه
617 بازدید
اشتراک گذاری

از 20 تا 25 مرداد توی شیراز نمایشگاه اسباب بازی بود که من حسابی دلم رو صابون زده بودم که برات یه خرید حسابی اسباب بازی میکنم ولی زهی خیال باطل

چون اصلا اونی که فکر میکردم نبود

فقط ساعت 8 شب اونجا مجریهای برنامه کودک فارس اومده بودن و برنامه داشتن

فقط این قسمت نمایشگاه تا حدودی سرگرم شدی

موقعی که اونها شعر میخوندن تو بادکنکت رو بالا میاوردی و تکون میدادی

بعد اونها شعر عمو زنجیر باف رو خوندن که شما از بچه ها که جواب بله میدادن یاد گرفته بودی بگی بیه یعنی بعله

ما هی توی ماشین عمو زنجیر باف میخوندیم و تو میگفتی بیه

وای نمیدونی وقتی حرف میزنی آدم دلش میخواد درسته قورتت بده من که بعضی موقع ها دیگه نمیتونم خودم رو کنترل کنم و حسابی توی بغلم فشارت میدم یا بعضی وقتها یه گاز یواش از لپت میگیرم که تو حسابی شاکی میشی ولی خوب مامانی چکار کنم نمیتونم خودم رو کنترل کنم از بس تو جیگر و با مزه میشی

اینم عکسهای دخترم توی نمایشگاه و سن محل برگزاری جشن

اول اسباب بازیها و کتابهائی که برات خریدیم

فقط همین ها رو تونستیم پیدا کنیم

البته عاشق کتابها هستی

اون کتاب آن روزها رو هم بابائی برات خرید تا در آینده بدونی کتابهای فاسی بابائی و مامانی چه طوری بوده

1

2

اینم روبروی یه خونه پیش ساخته کاهگلی

34

اینم سن اجرا

5

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان اهورا
9 شهریور 92 17:51
سلام مامانی...ما تازه شما رو پیدا کردیم.اگه با تبادل لینک موافقید به ما سر بزنید و خبر بدین تا بیشتر با هم در ارتباط باشیم...