سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه سن داره

فندقی مامان و بابا

چقدر ناز خوابیدی

1392/4/29 3:27
نویسنده : مرضیه
729 بازدید
اشتراک گذاری

الان ساعت 3 نصفه شب هست و من و بابائی بیدار هستیم تا به کارهامون برسیم

عزیز دلم تو اینقدر ناز خوابیدی که دلم خواست برات یه مطلب بذارم

نمیتونم عمق احساساتم رو برات بنویسم

اینقدر ناز مثل فرشته ها خوابیدی که دلم میخواد بیام بغلت کنم و بوسه بارونت کنم

عروسکم الان دلم میخواد بیام دست توی موهات کنم و یه دل سیر نگات کنم

آرامش توی چهرت لبخند رو مهمون لبهای مامانی میکنه

دوست دارم چشم به صورتت بدوزم و با چشمهام انقدر بهت زل بزنم که بدون اینکه حرفی بزنم تو تمام احساسم رو بخونی

سنا جونم نازنینم چقدروقتهائی که توی خواب غلت میزنی تا بالاخره به من برسی و توی بغلم خوابت عمیق بشه رو دوست دارم

 حس آرامشی که آغوش من به تو هدیه میده بزرگترین نعمتی هست که خدا  به یه مادر داده

عزیزکم نفسم عمرم نیاز من به تو بیشتر از نیاز تو به من نباشه کمتر نیست

لحظه هائی که بیدار میشی و من بهت میگم بیا توی بغلم و تو با عجله بدو بدو خودت رو توی بغلم میندازی من خودم و آرامشی که از آغوش تو میگیرم رو با هیچی توی دنیا عوض نمیکنم

احساس زیبای مادر بودن با هیچ چیز توی دنیا عوض شدنی نیست

یگانه زندگیم به خدا میسپارمت

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون
29 تیر 92 11:00
طراح قالب اختصاصی نی نی خودتون اگه میخوای وبلاگ نی نی خوشگلتو به طور اختصاصی طراحی کنی، طوری که عکسش توی قالب استفاده بشه، من میتونم این کارو برات انجام بدم... اونم فقط با 10 هزار تومان! نمونه کارها در سایت موجود است http://designer123.blogfa.com/
شهین مامان نوید و نوین
5 مرداد 92 3:57
سلام خانومی خوبی نازی به این دخمل فندقی عجیجم خدا حفظش کنه واست خوشحال شدم پیشمون امدین بازم بیان بوس ..
محراب و مليكا
7 مرداد 92 9:40
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/