سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

عزیز دلم 18 ماهگیت مبارک

1392/4/10 13:09
نویسنده : مرضیه
465 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلك

امروز ١٠ تیر هست و دخترم ١٨ ماهه شده

یگانه من باورم نمیشه که تو داری به این زودی بزرگ میشی ,بعضی وقتها از اینکه این روزها دارن اینقدر زود میرن دلم میگیره

آخه تو خیلی این روزها بامزه شدی

حرف زدنت, راه رفتنت, دویدنت,دلبریهات

با دقت از اطرافت الگو برداری میکنی و خیلی موقع ها اینقدر زود یاد میگیری که حسابی اطرافیان رو شوکه میکنی

نازدونه خونه حسابی جات رو توی خونه باز کردی

شبها که زود میخوابی حسابی جات خالی میشه و در عرض همین چند ساعت دلتنگ شیطونیهات میشیم

دخترم ١٨ ماه یا به عبارتی ٥٤٠ روز  تو در کنار من و بابائی هستی

این روزها زیباترین و خاطره انگیزترین روزهای زندگی ما هستند

الان ٥٤٠ روز هست که زندگی ٢ نفره ما ٣ نفره شده البته بجز ٩ ماهی که تو در وجود من بودی و من و بابائی لحظه شماری میکردیم تا ببینیمت

روشنائی خونه من و بابائی عاشقانه دوست داریم و برات روزهای قشنگ و سرشار از خوشی رو آرزو میکنیم

دخترم همیشه شاد و خندان باشی و من و بابائی هم برای این آرزو تمام تلاشمون رو میکنیم

میخواستم امشب بابائی رو سو÷رایز کنم و بعدازظهر با هم بریم کیک بخریم و شب ساعت ١٠:٣٠ دقیقه یعنی ساعت تولد شما یه جشن سه نفره کوچیک بگیریم ولی بابائی زنگ زد و گفت ظهر برای ناهار میاد خونه حالا شاید با هم رفتیم و کیک خریدیم

  شکلکهای جالب و متنوع آروین

سنا ناناز ١٨ ماهگیت مبارک

هورااااااااااااااااااااااااا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)