سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

دختر ما چیا دوست داره

1392/3/27 15:50
نویسنده : مرضیه
503 بازدید
اشتراک گذاری

قربون عروسکم برم که حسابی برای غذا خوردن من و بابائی رو اذیت میکنه

وقتی غذا میخوری مامانی از خوشحالی میخواد بال دربیاره

آخه وروجک ما تا چند روز دیگه 18 ماهش تموم میشه ولی فقط 9 کیلو بیشتر وزنش نیست ولی از اینکه شما یه دختر شیطون و با مزه هستی کلی خدا رو شکر میکنم و این برای مامانی خیلی ارزش داره

صبحونه هائی که این روزها میخوری فقط همین سه مورد هست

1- خامه

2- تخم مرغ  شکلکهای جالب آرویــــــــن

3- کره

ناهار رو که معمولا بر اساس اینکه شما میتونی بخوری درست میکنم و همین طور شام رو البته که شما معمولا در حد چند تا قاشق میخوری تا یه کاسه

عاشق این غذاها برای ناهار یا شام هستی

1- ماکارونی

2- گوشت یا مرغی که لای برنج بذارم

3- اگه توی دمی نخود فرنگی بریزم شروع میکنی به جمع کردن و خوردنشون  شکلکهای جالب آرویــــــــن

فرنی و حریره رو که اصلا دوست نداری

چون خامه و کره رو دوست داری تنها با نون بخوری مامانی بعدش با قاشق جدا بهت عسل میده

ولی میوه رو بیشتر از غذا دوست داری مخصوصا میوه های تابستونی رو

میوه هائی مثل توت فرنگی که عاشقش بودی و بابائی هم زحمت میکشید و برات یه عالمه میخرید شکلکهای جالب آروینو هندوانه

زردآلو هم دوست داری و جدیدا هم هلو و انگورشکلکهای جالب آروین رو کشف کردی

در کل میوه های ترش و دو مزه رو ترجیح میدی مثلا طالبی خیلی دوست نداری البته خربزه رو داری امتحان میکنی و فکر میکنم که خوشت بیاد چون بافت سفت تری نسبت به طالبی داره

گیلاس شکلکهای جالب آروینرو خوشت نیومد البته فکر میکنم در حال سازگاری باهاش هستی

این میوه ای که هیچ وقت باهاش کنار نیومدی و بیشتر از یک گاز بهش افتخار ندادی "موز"شکلکهای جالب آروین

و این هم اولین میوه ای که خوردی و خیلی هم دوستش داشتی البته جدیدا یکم دلت رو زده آخه تو عاشق تنوعی "سیب"شکلکهای جالب آروین

اینم از عادتهای غذائی این گل دختر ما

البته دختر ما کلا هله هوله رو به غذا خوردن ترجیح میده ولی مامانی در مورد صبحانه اصلا کوتاه نمیاد و این راهکار دکتر کلی بهش کمک کرده اون راهکارم اینه که نی نی وقتی صبح از خواب بیدار و هوشیار شد به هیچ عنوان بهش شیر نده تا صبحونه نخورده خدا رو شکر که فعلا با این ترفند و اینکه موقع صبحونه همه چیزهائی رو که حواست رو پرت میکنه جمع کردن شما باز صبحونه رو مفصل میخوری البته اگر خونه خودمون و تنها باشیم حتی حضور بابائی شما رو حواس پرت میکنه

قربون وروجکم برم که اینقدر ناز نازی هست

اینم لیست هله هوله هائی که دوستشون داری

1- چوپ شور یا بقول خودت چوشور

2- پفیلا  شکلکهای جالب آرویــــــــن

3-رنگارنگ

4-بستنی که خودت دست مامانی رو میگیری و میبری سمت یخچال و به فریزر اشاره میکنی و میگی شی  شکلکهای جالب آرویــــــــن

این مورد رو واقعا عاشقش هستی و تازه دائی علیرضا چند بار برای دخترم از این بستنی های با طعم لواشک و میوه جنگلی خرید که من وقتی میخوردم دلم از ترشیش ضعف میرفت ولی تو با تمام لذت میخوردیشون

5-شیرینی خامه ای  شکلکهای جالب آرویــــــــن

6- شکلات و آبنبات شکلکهای جالب آرویــــــــن

7- ژله  شکلکهای جالب آرویــــــــن

8- آب میوه مخصوصا از اون بسته بندی کارخونه ایها  شکلکهای آرویــــــــن

اونروز هم خاله برامون شیر کاکائو آورده بود که شما کلی دوست داشتی ولی وقتی من با شیر خالی پرش کردم شما اولین قلپ رو که خوردی و دیدی که طعمش فرق کرده با کمال خونسردی گفتی نه و دیگه نخوردی

ولی کلا از پنیر و ماست و کشک متنفری و تنها مواد کلسیم داری که میخوری کره خامه و بستنی و مقدار خیلی کم دوغ هست

اینم از عادتهای غذائی شما

خیلی مامانی دوست داره و هر روز کلی وقت میذاره تا شما غذا بخوری و بزرگ بشی

تو همه زندگی من و بابائی هستی و زندگیمون از بعد از اومدن شما معنای واقعی یه خونواده رو پیدا کرده

یه خونواده سه نفره کوچیک

من و بابائی به وجودت افتخار میکنیم عزیزیترینم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)