سناسنا، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 22 روز سن داره

فندقی مامان و بابا

خریدهامون از نانی و مانی

1392/3/11 17:04
نویسنده : مرضیه
455 بازدید
اشتراک گذاری

دوتا از دوستای مامانی توی کلوپ تصمیم گرفتن که مغازه اینترنتی راه بندازن و بابائی هم که بعد از خرید اینترنتی لباس عروسی دائی علیرضا اینا دیدش در مورد خرید اینترنتی خوب شده بود قبول کرد که برای سنا چند دست لباس از خاله ناری و مانیا بگیریم

این آدرسشون توی نی نی سایت هست

http://www.ninisite.com/clubs/detail.asp?clubID=19250

این اولین سری خریدمون

این بلوز و تایت رو تو خیلی دوسش داری(٢٣٠٠٠ تومان)

 

1

اینم رنگهائی که بود و وقتی من قصد خرید داشتم فقط سایز تو رنگ بنفشش مونده بود که همونم رنگ قشنگی بود

مامانی کاش یکم چاق میشدی

2

این دومی هنوز برات بزرگه و به احتمال زیاد برای پائیز اندازه ات میشه(١٩٠٠٠ تومان)

3

این مدل رو هم من بین صورتی و سرخابیش برات صورتیش رو انتخاب کردم

5

 

و سری دوم خریدهامون

جلو بلوز(١٩٠٠٠ تومان)

1

پشت بلوز

5

یه بلوز و تایت دیگه که سایز شما تایتش صورتی هست(٢٤٠٠٠ تومان)

2

و بادی شماره ٣ که رنگش خیلی بهت میومد(١٢٥٠٠ تومان)

3

تصمیم گرفتم قیمتهاش رو برات بنویسم چون مطمئنم وقتی بزرگ بشی این قیمتها برات خیلی خنده دار هست و کلی برات خاطره میشه پس برات میذارم

راستی صبح رفته بودی و بسته پستی رو آورده بودی تا برات بازش کنم و کل لباسهاش رو درآوردی و سعی میکردی خودت تنت کنی و بعدش همش رو ول کردی و اون بلوز گل گلی رو بهم دادی تنت کنم و باهاش تا ظهر توی خونه میگشتی البته از بس لاغری برات گشاده ولی جالبه که توی این سری این بلوز رو دوست داری

صبح یه کار خیلی بامزه کردی دوست داشتم از شدتی که دلم اینطوری از محبتت میلرزونی بگیرمت و یه عالمه بچلونمت

دیروز پام رو شستم و بعدش برای اولین بار جلوت پام رو با دستمال کاغذی خشک کردم امروز  هم پام رو شستم که دیدم تو بدو بدو رفتی یه دستمال کاغذی آوردی و میکش به پاهام

وای الهی من فدای تو بشم عروسک خوشگلم که اینقدر ماه و با احساسی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نیکو موسوی
11 خرداد 92 23:46
مرسی مامان سنا جوووون که به ما سر زدید ولی کوچولوی ما فقط یه دونست. من لینکتون کردم.